Сторінки

2 листопада 2011 р.

Донечка - ясне сонечко ))

Багато хто знає що для мене значить моя кнопа )))  заради того вредного чуда я готова на все )) і писати про неї може дууууууууже багато ))) 
зараз ми нарешті почали процес відлучення від грудного годування....рада що кормила її до цього часу, в цьому плані я дала їй все що змогла )) і ТТТ ми за цей період майже не хворіли )) 
дуже боялась що буде складно в нас протікати відлучення, так як я немаю її з ким залишити, та й не змогла б так просто кинути і піти.....але кнопа все розуміє, не плакала, тільки ще більше почала тулитись, обніматись, цілуватись (а я так люблю ті моменти))) ) 
так що в розвитку у нас новий етап )) 

Сьогодні в в блозі "Завдання для душі"  , почалось нове завдання по чудовій осінній палітрі і з обов"зковим елементом ;) 
а це моя робота )) для донечки )) Квіти і трава з флаверсофту
просто, але з любов"ю )) 




і це так майже по палітрі наша осінь )) останні теплі дні ))




чудового вам вечора і завтра сонячного і радісного дня ;)

38 коментарів:

  1. Эх, я помню наше отлучение от ГВ...Все оказалось намного проще, чем казалось. И в те дни мы обнимались больше чем когда либо в жизни)))
    Открыточка очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  2. Шикарная работа!!!Ну прям очень-очень нравится)))

    ВідповістиВидалити
  3. листівочка така щира!!! дуже гарна!!!
    вітаю вас з кнопулькою з новим етапом в житті! Дорослішають дітки ))))

    ВідповістиВидалити
  4. А чого ти відлучаєш? Є видима потреба? Я от вирішила, що не відлучатиму. Скільки потребуватиме, стільки годуватиму.

    Робота просто чудова!! А розмальовочку сама робила? Бо така гарненька - чудо!!
    Ну і компліменти мамусі, бо на фото така красунька маленька!!

    ВідповістиВидалити
  5. Листівочка ДУЖЕ гарна. Дуже-дуже.
    Зірочко, а скільки вашій Настусі? Ви молодець, що розумієте цінність ГВ, бо нажаль то зараз рідко можна зустріти. ми цицяємось рік і 10 місяців. Як її відлучити не уявляю, та поки й не планую.

    п.с.Донечка - красуня

    ВідповістиВидалити
  6. Ми теж годуємось ще, але відлучати не планую поки, нехай сам доросте, та й я не готова, видно. Він пів дня в садочку, то ми потім надолужуємо. Часом важко буває, але як притулиться, то мені вже нічого не треба ))) А листівочка файнюща! Така ніжна і тепла...

    ВідповістиВидалити
  7. така листівочка надзвичайна! дуже сподобалась

    ВідповістиВидалити
  8. Ясне сонечко-твоя донечка!Теплий сонячний промінчик.Сама гарна і розумна.Мила і кумедна))))Цьомкай Натю Зірку від нас)))

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую дівчатка )))
    Лілюсь, то нажаль готова картинка ((( ще немаю тих всіх бажаних копіків )))
    а відлучую...чесно сказати бо всі задовбали що вже пора, бо вже 2 і 5 міс. ((( та й Нануся вдень не так, а вночі просипалась по 5-6 разів ((( фізично трохи тяжко, так як я постійно біля неї...а вам скільки вже?

    Мар"яночки )))ціную ГВ дуже )) переживала що через КР не буде молока, але є ще й досі )) і дійсно ті моменти коли притулиться поруч і так дивиться своїми оченятами самі найкращі )) то самий тісний зв"язок між мамою і дитиною (після вагітності)....і шкода що треба колись завершувати....
    але я надіюсь що буду для кнопи всерівно самою найближчою людиною, мамою-подругою-сестрою ...)))

    ВідповістиВидалити
  10. о, в нас ночі такі самі - по 5 разів за ніч, а вдень як вийде, на сон зазвичай. Ті ночі трохи втомлюють, але я вже на автопілоті :) І ми теж самі, то дуже тебе розумію як воно буває, як вночі не виспишся. Мене в садочку трохи напрягали, щоб відлучала, бо між нами дуже тісний зв"язок і дитина не звикне до виховательки, а нічого: і не відлучились, і в садку золота дитина. А я вже теж хвилювалась як то буде, бо Андрійко в мене такий мамин-мамин :) Але і то ми пережили. А зв"язок так просто не втрачається: цьомків і обіймів ніхто не відміняв ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Ой, у кнопки шапочка как у моей кнопки ) Прям точно такая, правда она была с начало у Тимки, а теперь У Маруси))) Мне ее вязали, а вы где взяли ?

    Открыточка конечно, прекрасна !

    ВідповістиВидалити
  12. Така кнопа красунечка!!!!!! А в мене зовсім малеча - 7 місяців та тиждень)). Звісно ж, питання про відлучення ще не стоїть - висне на циці цілий день)).
    І листівочка гарнюня, а в мене такий самий штампик є, та ще не користувалася ні разу. Надихаєш! Тре й мені спробувати!

    ВідповістиВидалити
  13. відкриточка суперова, картиночка красива, а донечка то слів нема, знаєш давно хотіла сказати, твоя кнопа має дорослий і глибокий погляд, така серйозна леді і зовсім не кнопа))))), то так на фото виходить чи в житті також?

    ВідповістиВидалити
  14. Ти молодець що так довго протрималася, я так не змогла( Ти не переживай діти скоро все забувають!
    Листівочка ну просто чудо!

    ВідповістиВидалити
  15. куде це маленьке медвежатко з сумочкою зібралося?)))

    Як мене дратує, коли всі знають, що краще для тебе! От що їм з того, що ти кормиш чи не кормиш? Зайвий привід поговорити і забути, а тобі тільки неприємний осад...
    Я недавно дивилася виступ лікаря-ортопеда, яка скзала, що ГВ дитини понад рік може мати для мами негативний наслідок у виді гострої нестачі Са - треба додатково його вживати...

    ВідповістиВидалити
  16. )))), а мене дратують лікарі-всезнайки, які невідомо де і чому вчились і всі проблеми бачать в тривалому ГВ. Якби це було шкідливо, то б не було природою передбачено, правда ж?
    Вибачте за офф

    ВідповістиВидалити
  17. Мар"ясику, так ,я вже теж на автопілоті, каже чоловік що навіть очі не відкриваю )))

    Викулечка, спасибки )) а нам шапочку бабуля в Париже купила )) это наша любимая ))

    Іннусь, о, ви ще дійсно дуже маленькі ))) я вже чесно кажучи і не пам!ятаю які ми були в такому віці ))згадіється тільки з фотками )) але те що на циці висіли цілий день це було точно ))

    Ірочка, дякую )) ти знаєш, я і сама помічаю що інколи вона надто серйозна і в житті, особливо коли поруч нові люди, т овона довго і уважно їх вивчає, а вже тоді або спілкується з ними, або ні...

    Ренаточка, нічого страшного ;) з другим може бути все по-іншому ;)

    АЛіночка, те ведмежатко носить там своїх звіряток ))) то ми в лісі на пікніку були ))
    і мене дратує коли всі все знають )) мені моя педіатр казала зразу корми до двох і нікого не слухай, то твоя дитина і ти сама вирішуєш що їй треба. а зараз просто порадила пити комплекс вітамінів...і потрошку згортати лавочку, бо наразі ГВ тільки для заспокоєння і відчуття що мама поруч..ну і для психіки казала що набагато краще коли дитина розуміє більше, ніж просто обірвати бо так хочеться мамі, а видимих причин для цього немає

    Мар"яночка, та о не офф ,то видно у більшості годуючих мам така проблема )) хоча тішить що більшість батьків зараз за ГВ і боряться за нього )

    ВідповістиВидалити
  18. Какая хорошенькая! такая милая и очаровательная!!!

    ВідповістиВидалити
  19. Твоя листівка мені дуже сподобалася,... видно, що вона зроблена з любовю! І флавер софт тут дуже прикрашає...

    Нануся, така файненька... у тій шапочці) Унас теж є такі вушка, тільки на капішоні)))А ти молодець, стільки витримала із ГВ) Ми відлучилися у 1,5)))

    ВідповістиВидалити
  20. Дуже гарна листівочка - в ній відчувається стільки маминого тепла і любові...Малюнок суперовий!
    А я Тимофія тільки в 2,5 і відлучила - зовсім безболісно, тільки обнімалися дуже)). Зараз нам 2,9 - але все ще тулиться до мами, обнімається...Іноді навіть думаю, може, знов почати....)))))

    ВідповістиВидалити
  21. Оксаночка, це дуже добре що ви так довго на ГВ. З моїх знайомих мало хто витримав до року. Вітаю вас з новим етапом, і бажаю щоб він протік дуже добро і без усіляких проблем)))
    А листівка дуже чарівна вийшла. Сповнена любові!!! (та як усі твої роботи)Молодець!!!!

    ВідповістиВидалити
  22. Чудова сторіночка!!!
    А донечка-маленька красунечка!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Листівочку таку знаємО))))Вона кльова!!!
    На рахунок ГВ не можу нічого радити, бо досвіду нема, але , думаю, кожна мама знає що треба її дитині.....
    А Настя просто чудо!!!! Завжди тішуся, коли її бачу)

    ВідповістиВидалити
  24. Оксанко, ти молодець, це твоя велика заслуга, що так довго на ГВ. Я Настусю годувара рік і місяць і в нас теж дуже тісний зв"язок. Так приємно, кола вона хоче вмоститись мені на коліна, цьомає, обнімає, і каже "мама я тебе так люблю, як звідси до сонечка". Думаю це заслуга ГВ. А Маграритку я теж годую виключно ГВ, і найближчим часом не планую ніякого прикорму.
    (Я теж бачила передачу про профілактику остеопорозу у жінок, які довго годують дітей. Треба їсти більше риби і продуктів з кальцієм, молочних продуктів. вибачай за офтоп)
    Нанічка - красунечка!!! І листівка для неї класна!

    ВідповістиВидалити
  25. Оксанко, щиро співчуваю. Я така тут щаслива в тому, що ніхто мені нічого не скаже. А як почне казати, то може "випадково пропасти інтернет" або "вибити скайп" тощо. ))))
    Ми ще маленькі. Нам рік і 2 місяці. Але я далі для дитини основна їда. Інші речі ми їмо, але дуже мало й рідко. Це при тому, що я працюю на повну ставку, правда від 7 до 15. Чоловік привозить дитину на одне годування. Лягаю в 11, встаю в 6. Малий вночі їсть 1-2 рази, але іноді - мало не цілу ніч. То дійсно дуже виснажує... А ще й робота за компом, то іноді мушу багато мигдалевих горішків їсти, аби не засинати. ))))))

    Ти точно будеш манюні найближчою особою, тут навіть не сумнівайся! Вони дуже добре все розуміють і знають, хто за них готовий життя віддати!

    Щодо остеопорозу і ГВ, то це якісь страшилки. Якщо жінка нормально харчується, то ніякі болячки її не вчепляться. Та й було би дивно, якби такий Божий дар, як ГВ, доводив жінку до якихось несусвітніх речей. Я така рада, що в нас нема телевізора і порадники далеко. )))))

    Ренаточка, мій перший у 7 місяців припинив годування. Мабуть, криза була. Просто відмовлявся, кусався і не брав. У мене не було тоді з ким порадитися й наше ГВ на тому припинилося, хоча молоко в мене було ще 3 місяці. Я то дуже важко пережила, але он із другим усе дуже гарно, легко й успішно. Так що ви не переживайте!

    Оксанко, розмальовочка дуже гарна! А копіків ніколи не є досить. )))))))))))) Я маю 56 кольорів - то це явно мало. )))))
    А ти не хочеш спробувати олівці? Типу призмаколор тощо. Поки копіки назбираєш. ;)

    ВідповістиВидалити
  26. Дуже гарна листівка) і штамп тут якраз вдало вписався бо Нануся це 100% сонечко для своєї мами) Класна така на фото)))

    ВідповістиВидалити
  27. Яка ти молодчита, так довго кормити!!!!! І доця вже така доросла, що розуміє мамусю :)
    Я теж люблю цьоматись і обніматись зі своєю мацьопкою, це так приємно і класно :)))))
    А шапочка, просто бомба! :)))

    Відкриточка чудова!

    ВідповістиВидалити
  28. Листівка дуже тепла,гарна,спокійна!
    А малеча така вже гарнюна в тебе,Оксаночко,-отак взяла б її і...з"їла)))))))

    Дівчата,без фанатизму!!!!Звісно,в кожного-своя думка,але...але....одна знайома годувала свою дитину до....5 років...нащо?????
    Так сталося,що я свою доньку годувала грудьми лише місяць...але,від цього вона не стала мені віддаленішою...Моїй доньці 15 років і я для неї-подружка №1,так що....давайте,не драматизувати:)
    пс: ні в якому разі не збираюсь когось образити-кожному своє:)

    ВідповістиВидалити
  29. Мені тут акушерка розповідала, що як то гарно й природньо колись було, коли дітки самі вирішували, коли відлучатися й робили це в 4-5 років, і як то сумно, коли зараз від народження садять на штучне...
    Ну, отак природа придумала. Так створив Бог. Нащо? Раз молоко в тому часі ще є, значить дитині це треба. Нема кращого Божого дару для дитини як материнське молоко, як не крути. І я не хочу нікого ображати. Просто це є факт, із яким треба погодитися. А вже вибір кожен робить сам. :)

    ВідповістиВидалити
  30. ))Людочка, сонце , я немаю на увазі що віддаленішою стане через те що мама не годує ))) я мала трошки інше на увазі )) мене мама годувала до трьох місяців..теж так склалось, але ми з нею самі близькі,я вже писала що вона для мене мама, сестра і найкраща подруга в одній особі )))
    тільки їй я можу довірити таємниці ))) і.т.д.
    я навіть незнаю як пояснити ))) я про той зв"язок який є тільки в мами і дитинки ))) тато з не може кормити грудьми )))
    зараз ми з чоловіком стаємо однакові для неї ))
    хоча я бачу що вона через те відлучення всерівно до мене більше тягнеться ))
    і погоджуюсь з Лілею, що ГВ набагато краще ніж штучне))) таки справді щось в тому є )))

    але кожен сам для себе вирішує що і як йому робити ))

    ВідповістиВидалити
  31. Колись узагалі говорили, що грудне молоко шкідливе. Я знаю кількох чоловіків, котрим мами їхні власне це й розповідали. Так що маємо щастя, що принаймні погляд на це міняється. Зі скрипом, але міняється. )))

    Оксанко, у мене вже півчетвертої ранку, а я досі не сплю. Надихнула ти мене на різдвяну листівку. ))))))))

    ВідповістиВидалити
  32. Людочка ,я зрозуміла ))) кормимо просто без фанатизму ;)

    Лілечка, нічого собі!!! чекаю на листівочку ; )рада що мої робити тебе надихнули )))

    ВідповістиВидалити
  33. Знимка вийшла не дуже. Спробую нині перезнимкувати й поставити. Дуже цікаво буде почути думку!
    Я нині 2 години спала, а роботу ніхто не відміняв. Ех, як шкода. ))))

    ВідповістиВидалити
  34. Оксаночка, что донечка, что открытка- красотища, очень мне нравятся твои работы, всегда позитивные и нежные!
    Заходи ко мне в блог за наградой, удачи тебе и здоровья донечке!
    http://kalyzhannascrap.blogspot.com/2011/11/blog-post_04.html

    ВідповістиВидалити
  35. чудова листівка!!! а напис - то штампик? класний такий, теж такого хочу))) підкажи, де взяти)))

    і вітаю з новим етапом в житті!!! в цьому ділі кажуть головне - не жалітu про прийняте рішення і не вагатись, і все буде добре - мусить же колись і такий момент настати. я свою донечку відлучила набагато раніше, але ми всерівно дуже близькі, на стосунки це ніяк не вплинуло, і навіть свободи в мене більше не стало))) бо я також ні на кого ïï не лишаю, завжди разом)

    ВідповістиВидалити
  36. Така приємна ніжна листівочка. Якраз про таких "штуць", як наші)) вони вже "все вміють" і все хочуть робити, як дорослі)) Дуже позитивна листівочка і виконана бездоганно!
    Ми теж довгенько годувались. До 2,1 рочку і, як виявилось, доня була більш готовою до відлучення, ніж я. Сталось так, що я дуже захворіла і треба було приймати антибіотики, тому вже й вирішила все скінчити (дуууже шкода було, я надзвичайно важко налагодила ГВ від початку, багато чого пережила, а первістка взагалі лише 2 місяці тільки годувала, тож це для мене особиста перемога!)) Доня напрочуд спокійно до цього віднеслася, навіть жодного разу не просила. Стала спати спокійніше, ми від памперсів нічних якось зразу відмовились.. дуже подорослішала... Обнімашечок і цьомчиків дійсно стало більше))) Досі з трепетом згадую годування, і ті кохані оченята, що зазирають прямо в душу) і той звук... вночі, коли тиша... і вона похапки просмоктується, робить перші жадібні ковточки і тихо засинає....))) щемно так)))

    ВідповістиВидалити
  37. Ой, дівчатка, розчулили до сліз! Я тут в захваті перечитую ваші розмови - Оксанко, у тебе просто наче "дівочі посиденьки" :) Так мило!
    Додам і я свої 5 копійок про ГВ бо теж ще годую свого карапуза (рік і 11 міс). Хотілось би, звичайно, щоб вже спав всю нічку у своєму ліжечку, а не з нами, але не можу я уявити, як то не дати цицю, коли воно так просить і не знаю, коли зможу :) Хоча майже всі навколо "капають", що давно пора, та ми з Орчиком не здаємося :) Але як не дивно, найбільше (мені здається) у нього зв"язок з бабусею (свекрухою - ррр...:) - і мені аж обідно, коли він від мене втікає до неї. Оце думаю добре, що хоч циця змушує його повертатися назад :)
    А ви молодці! Оце вперше побачила на фото Нусічку - маленька красуня (тьфу-тьфу!) А оченята такі розумні-розумні!
    Листівочка дуже мила! І справді видно, що для любої доні робилася! Все більше хочу і собі флавер-софт!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...